Pages

Thursday, March 03, 2005

editing moments

ang time na nawarla ang pipol.... nagbaha ng dugo... pinatianay jud ang show... ang editing moments ng mga quiilers "manunutat na maisug kamot sa pakig bisog."



ANO ITO??? grace paki explain sa'kin.... UNSA NI????!!! labad na ako ulo, bili cguro ako advil sa tin dahan... kamo sa bahala sa articles... tarunga na ha!!!! bantay lang ig balik na ko wala pa na natarong...



ate marian saon tani mga matay nata... patyon na ta ni tiya karen.... naglabad na ra ba iya ulo... saon! edward stop reading tsabangi kono mi!!! UNSAON TA NI???



nanay pypai "Gah!!! tanawa inah nitago hadlok ni jube, hehehehe!"
tatay eden "Gah!! ayaw pagsamok diha, i'm reading checai's article about fiscal crisis. naglabad na pud akon na ulo, unsa man iya gi mean di ko ma gets!!!
nanay pypai " hilum sa kuno.... unsa ni? ano ba itetch!!!! diko rin magets. jube ok ra ka tid mo red na ang oren ni mo gisulob!"



inah'y "ayaw'g saba ni tago ko.... morag nasuko na si jube..."



checai "unsaon ma ni uy!!! naglabad akong ulo sa akong gi sulat...."



dadi jube "unsaon man ta ni??? libog kaayo.... naglagot na ko!!!!!"

lunch tym.... si grace kumakain ng magisa.... guys lubayan nyo mo na yan.... kain mu na ta yo pls... di na ako makatiis.....and sarap kasi ng adobo ni inah'y.... hehehehe!!!!

No comments: